Priprave na kajtanje

/Priprave na kajtanje

Tudi vas vsako leto prvih nekaj sešnov bolijo kolena, trebušne mišice in roke…? Že res, da ima tudi kajterski ”musklfibr” svoj čar kljub temu pa je dobra ‘suha’ priprava na kajtanje najboljši recept, da se izognemo poškodbam.

Ker nas večina na kite desko ne bo stopila vsaj še kak mesec je sedaj odlična priložnost, da pričnemo migati! S pomočjo usmerjene vadbe boste lahko  na vodi uživali še dlje in to že takoj na začetku sezone.

Kiteskul je za vse, ki želite izboljšati svojo kajtersko kondicijo pripravil manjše presenečenje. Vsi, ki se bosta v mesecu februarju prijavili na našo mejling listo boste v svoje inboxe prejeli Kajterski vodič za vadbo in prehrano. How cool is that ha! 😉

Prijava na listo je zelo preprosta, nanjo se lahko prijavite preko formularja spodaj.

Prijavi se zdaj in začni s treningom že danes!


2017-12-28T14:19:15+00:00
Ne zamudi ničesar!
E - novice
Bodite seznanjeni z vsemi novostmi in eksluzivnimi vsebinami direktno v vaš email nabiralnik.
NAROČI SE
Poizkusite, vedno se lahko odjavite od prejemanja novic.
close-link